Media Concept pracuje dla Wólczanki

Media Concept zaplanował i kupił media do największej kampanii reklamowej w dotychczasowej historii firmy Wólczanka.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest budowa wizerunku firmy jako producenta odzieży nie tylko dla mężczyzn, ale i dla kobiet w różnym wieku. Promowane są trzy marki: Wólczanka, brand typu casual - Lettfield oraz nowa w portfolio tego producenta kobieca marka Andre Renard.

Kampania prowadzona jest na ponad 1000 billboardów, backlightów i nośników wielkoformatowych, w średnich i dużych miastach kraju. Dodatkowo reklamy pojawią się na środkach komunikacji miejskiej oraz w klubach i pubach w całej Polsce.

Wsparciem dla ATL będą działania PR, sesje zdjęciowe w magazynach, promocje sprzedaży, materiały POS oraz konkurs dla klientów Wólczanki.

Media Concept pracuje między innymi dla takich budżetow jak Kulczyk Tradex (marki Volkswagen i Audi), Grupa Handlowa Żywiec (outdoor, wszystkie marki), Tubądzin, Komfort, M&S Okna, Vistula, Constar, Autostrada Wielkopolska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"