Media Concept rozpoczyna współpracę z Grupą Olx

Dom mediowy Media Concept w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna współpracę z Grupą Olx. Zajmie się planowaniem, zakupem i optymalizacją mediów offline.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Media Concept rozpoczyna współpracę z Grupą Olx

Agencja zajmie się obsługą wszystkich mediów pozainternetowych do kampanii  wszystkich marek Grupy Olx: serwisów Olx, Otodom, Otomoto oraz Fixly.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Głównymi kryteriami oceny ofert przetargowych był poziom merytoryczny zaprezentowanej strategii, koszty realizacji, zaproponowana forma współpracy oraz doświadczenie wybranego zespołu.

Media Concept przygotował właśnie spójną koncepcję strategiczną, która ma na celu precyzyjnie dotarcie do określonych grup odbiorców. Pierwsze działania dla marki Otodom wystartowały na początku stycznia w telewizji. Zasięgowe emisje obejmują stacje ogólnopolskie: Polsat i TVN, a także stacje tematyczne min.: Comedy Central, Eurosport, TVN Style oraz TVN24.

Media do wcześniejszych kampanii Otodom kupował dom mediowy UM (IPG Mediabrands). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"