Media Contacts dla wydawnictwa Egmont

Media Contacts rozpoczęło realizację kolejnej kampanii online dla wydawnictwa Egmont.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Po bardzo udanej kampanii promującej magazyny skierowanej do dzieci w wieku szkolnym, wydawca zdecydował o szerszym wykorzystaniu Internetu w  komunikacji swoich produktów - czytamy w komunikacie.

Obecne kampanie nastawione są na generowanie sprzedaży: Klubu Książek Disneya oraz Klubu Książki Kubusia Puchatka, zachęcające rodziców do wstąpienia do Klubu. Przystąpienie do klubu wiąże się  z  otrzymywaniem pięknych książeczek i prezentów a przesyłka adresowana jest wprost do  dziecka, co dodatkowo sprawia dużą radość!

„Dzieci są dosyć trudną w dotarciu grupą docelową w Internecie. Stosunkowo niewiele jest bowiem serwisów dedykowanych najmłodszym. Zdecydowanie najważniejszą kwestią decydującą o skuteczności kampanii online jest odpowiedni do wieku dobór narzędzi komunikacji oraz atrakcyjny wizualnie przekaz” – wyjaśnia Sławomir Kornicki, Dyrektor Zarządzający Media Contacts.

Trwają już prace nad przygotowaniem kolejnych akcji online promujących tytuły Egmontu.

W bieżącym tygodniu rozpoczęła się także kampania miesięcznika przeznaczonego dla młodszych nastolatek: "13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki". Media Contacts za trzon komunikacji wybrało bardzo popularne w tej grupie docelowej serwisy z blogami (publikowane online elektroniczne pamiętniki pisane przez internautów).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"