Na przychody segmentu mediowego grupy KCI złożyły się głównie wpływy zewnętrzne, które osiągnęły wartość 27,11 mln zł. Przy kosztach wynoszących 26,79 mln zł (w tym 25,58 mln zł kosztów zewnętrznych i 1,22 mln zł wewnętrznych) segment zanotował 387 tys. zł zysku brutto, a po doliczeniu 701 tys. zł podatków - 314 tys. zł straty netto.
Segment mediowy KCI obejmuje Gremi Media Sp. z o.o. i jej spółki zależne, z których najważniejsze to Gremi Business Communication, e-Kiosk i Uważam Rze (wydające tytuły prasowe „Rzeczpospolita”,„Gazeta Giełdy Parkiet”, „Sukces”, „Uważam Rze” i ich serwisy internetowe oraz zajmujące się dystrybucją prasy cyfrowej).

Cała grupa KCI zanotowała 30,04 mln zł wpływów (wobec 9,61 mln zł rok wcześniej) i 880 tys. zł straty netto (po wyłączeniach).
Rok wcześniej firma nie zanotowała żadnych wpływów w segmencie mediowym, ponieważ dopiero pod koniec maja ub.r. Gremi Communication połączyła się z należącą z Gremi Media z o.o.
Aktywa segmentu mediowego KCI na koniec marca br. wynosiły 280,64 mln zł, a jego zobowiązania - 90,74 mln zł.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/e-kiosk-z-zyskiem-ponad-500-tys-zl-w-pierwszym-kwartale ##

W zeszłym tygodniu KCI wchłonęła spółkę Gremi Inwestycje SA (do końca ub.r. działającą jako Gremi Media SA), emitując dla jej akcjonariuszy swoje udziały o wartości 5,05 mln zł oraz wypłacając ze swojego kapitału zakładowego dopłaty dla tych akcjonariuszy wynoszące łącznie 26,29 mln zł.











