Media nie chcą rządowej ingerencji w ich programy

Kierownictwa Time Warner, Viacomu, News Corp. i Comcast skrytykowały potencjalną ingerencję amerykańskiego rządu w to co widzowie oglądają w telewizji.

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Przedstawiciele najwyższego szczebla firm medialnych zgodnie uznali za niewłaściwe, aby rząd decydował o tym co Amerykanie mają oglądać w swoich telewizorach.

Ostre stanowisko firm medialnych to odpowiedź na raport Federalnej Komisji Łączności (Federal Communications Commission - FCC), dotyczący przemocy pokazywanej w telewizji. FCC wyraziła opinię, że regulacją takich programów powinien zająć się Kongres. Z badań komisji wynika, że przedstawianie przemocy w mediach może mieć wpływ na agresywne zachowanie wśród dzieci. Obecnie komisja nie może regulować ilości przemocy w mediach. Ma natomiast prawo do normowania pornografii, treści seksualnych i wulgaryzmów.

Peter Chermin z News Corp. powiedział, że jest wiele innych sposobów na regulowanie treści, ale nie wierzy żeby Amerykanie uważali, że powinien zająć się tym rząd. Dyrektor naczelny Time Warner Richard Parsons dodał, że nigdy nie powinno się pozwolić, aby rząd miał jakąkolwiek kontrolę nad mediami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele