W części konkursu Innowacje w Planowaniu Mediów - przyznano 8 nagród głównych i 6 wyróżnień. Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MIXU MEDIÓW " Nagroda główna trafiła do Starcom za kampanię "Tyskie Flagi" " Wyróżnienie otrzymały: ZenithOptimedia Group za kampanię "Play - Data Card" oraz Universal McCann "Launch 36.6"
W kategorii INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TELEWIZJI " Nagroda główna: MediaCom Warszawa za kampanię "Studio Wella"
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE RADIA - w tej kategorii nie przyznano nagrody
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE KINA " Nagroda główna: Maxus Warszawa za kampanię "Rolety zaciemniające Velux" " Wyróżnienie: Mediaedge:cia "Nivea Diamond Gloss"
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE PRASY " Nagroda główna: Maxus Warszawa za "Londyńczycy" " Wyróżnienie: Starcom "Cappy Spacerownik"

INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ " Nagroda główna: MPG za kampanię "Toshiba Led"
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE INTERNETU I MEDIÓW INTERAKTYWNYCH " Nagroda główna trafiła do Mediaedge:cia za "Łaciate Krowy LIVE" " Wyróżnienia otrzymali: Mindshare Polska za kampanię "Citylajf" oraz Starcom za kampanię "Coca Cola - Zero Day"
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ " Nagrodę otrzymało ZenithOptimedia Group za "Desperados"
INNOWACYJNY PLAN MEDIÓW Z WYKORZYSTANIEM SPONSORINGU, AKCJI SPECJALNYCH I AMBIENT MEDIÓW " Nagroda trafiła do Mediaedge:cia za "IKEA znów w centrum Warszawy"
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIUM W MARKETINGU SPOŁECZNYM - jest to nowa kategoria, w której nie przyznano żadnej nagrody
W NOWEJ KATEGORII YOUNG MEDIA LIONS PRZYZNANO JEDNĄ NAGRODĘ ORAZ DWA WYRÓŻNIENIA: " Nagroda trafiła do Karoliny Fiszer i Anny Markowskiej z Initiative Media " Wyróżnienie: Ewa Tumanow oraz Monika Więch z MediaCom Warszawa " Wyróżnienie: Łukasz Jakubowski oraz Katarzyna Szeja z At Media.

W części konkursu Innowacji w Mediach przyznano 5 nagród głównych oraz 2 wyróżnienia. Nagrody w poszczególnych kategoriach:
AUTOPROMOCJA I PROMOCJA MEDIUM " Nagroda główna trafiła do Discovery Networks Central Europe za "Species. Praktyczny przewodnik po świecie młodych mężczyzn" " Wyróżnienie: Wirualna Polska "Prościej do&" Launch kampanii DoCelu.pl
NIEKONWENCJONALNE WYKORZYSTANIE MEDIUM " Nagrodę główną otrzymała Grupa Time za "Wystylizuj Puotcka"
INNOWACYJNA ZMIANA " Nagroda główna: MTV Networks za "Zegar Reklamowy"
MARKETING SPOŁECZNY " Nagroda główna: Agora za "Cud w Nikiszu" czyli jak ludziom urosły skrzydła " Wyróżnienie również dla Agory za akcję społeczną "Umierać po ludzku"
DEBIUT ROKU " Nagroda główna: Sfera za "MegaTotal.pl - innowacyjna społeczność muzyczna"
Ponadto przyznano 2 nagrody specjalne oraz 2 Grand Prix. Nagrody specjalne trafiły do Edwarda Miszczaka, jako człowieka mediów oraz portalu nasza-klasa.pl uznanego za medium toku. Za wydarzenie roku uznano wycofanie się News Corp. z TV Puls. W części INNOWACJA W PLANOWANIU MEDIÓW Grand Prix otrzymał dom mediowy Mediaedge:cia za "Łaciate krowy LIVE". Natomiast w części INNOWACJA W MEDIACH Grand Prix zdobyło MTV za projekt "Zegar Reklamowy".











