W tegorocznym konkursie Media Trendy – organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – przyznano ogółem 19 nagród i 30 wyróżnień. Kampania „Milka. Razem dla Tatr”, za którą Starcom zdobył Grand Prix w kategorii Innowacja w planowaniu mediów, otrzymała też nagrody i wyróżnienia w kilku szczegółowych podkategoriach: Best use of content, Innowacyjna strategia zintegrowana oraz Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów.
Tytuł Człowieka Mediów przyznano Zygmuntowi Solorzowi-Żakowi, właścicielowi Polsatu, natomiast miano Medium Roku drugi raz z rzędu uzyskał Facebook.
Z kolei w konkursie Young Media Lions, w którym startowały 34 teamy, nagrodę główną – wyjazd na Festiwal Cannes Lions – zdobyli Monika Filipowska i Jakub Zieliński z Universal McCann. Drugie miejsce zajęli Patrycja Kulesza i Kacper Szczepanowski z Mindshare Polska, którzy otrzymali iPady 2. Trzecie miejsce przypadło teamowi z MEC złożonemu z Macieja Kawki i Pawła Romana.

Łącznie w kategorii Innowacja w planowaniu mediów na 111 zgłoszonych prac jury przyznało 14 nagród oraz 20 wyróżnień. Natomiast w kategorii Innowacja w mediach zgłoszono 43 prace, a przyznano 5 nagród i 10 wyróżnień.
Pełna lista nagrodzonych w konkursie Media Trendy 2011:
Innowacja w planowaniu mediów:
Podkategoria: Best use of content Nagroda: Milka. Razem dla Tatr, STARCOM Wyróżnienie: Miss Dobra Łaciata 2010, MEC Wyróżnienie: Ranking NESCAFÉ 3w1, MEC Nominacja: Wyścig Blogerów, MEC i HEUREKA Nominacja: Gotuj o wszystko, MEDIACOM WARSZAWA
Podkategoria: Innowacyjna strategia zintegrowana Nagroda: Milka. Razem dla Tatr, STARCOM Wyróżnienie: Nike – Droga do WC2010, MINDSHARE POLSKA Wyróżnienie: A dresik mam na WP, WIRTUALNA POLSKA Nominacja: Samsung Game, BIURO PODRÓŻY REKLAMY Nominacja: Pan Chłodek, CARAT POLSKA Nominacja: Mapa pozytywnych emocji, STARCOM

Podkategoria: Innowacyjne akcje specjalne i eventy Wyróżnienie: Aviva Direct edukuje kierowców we wspólnej akcji z Policją, Wyróżnienie: Verva Street Racing, ZENITHOPTIMEDIA
Podkategoria: Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej Nagroda: Dyrektorzy Marketingu, PANMEDIA WESTERN, BRAIN Wyróżnienie: Real-Gogosy, STARCOM Wyróżnienie: Odrobina w domach mediowych, TVN WARSZAWA
Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych Nagroda: PZU Uważaj na atrapy, K2 INTERNET, ACR Wyróżnienie: Nescafe Gold Budzik iPhone, MEC Wyróżnienie: Nike - Trenuj z Torresem, MINDSHARE POLSKA Nominacja: Świat Danio, MEDIACOM WARSZAWA Nominacja: Mazda6 na iPadzie, MINDSHARE POLSKA Nominacja: Banner jak telefon, STARCOM Nominacja: Samsung Game, BIURO PODRÓŻY REKLAMY Nominacja: Podróże z MasterCard, UNIVERSAL MCCANN

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów Nagroda: Plantacje Chmielu, MACROSCOPE OMD, MEN AT WORK, KREWCY KRAWCY Wyróżnienie: Okno na Hooptymistyczny świat, HYPERMEDIA Wyróżnienie: Milka.Razem dla Tatr – outdoor, STARCOM Nominacja: Piękna nieznajoma, STARCOM Nominacja: ING G@te, PANMEDIA WESTERN, BRAIN Nominacja: mBankowy mural "Nie po Wuju!", MPG Nominacja: '2012' - Kamień na kamieniu, VIZEUM POLSKA
Podkategoria: Odwaga w planowaniu mediów (lub odważne rozwiązanie mediowe) Nagroda: KRAKÓW Z GÓRY, TBWA\ Nominacja: Wielka Oszcz w Plusie, MEDIA DIRECTION
Podkategoria: Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej Wyróżnienie: Świat Pampers, MEDIACOM WARSZAWA Wyróżnienie: Perwoll „Warsaw Fashion Street”, OPTIMUM MEDIA OMD, OMG MOZAIC Nominacja: Drużyna W, VALUE MEDIA, UNIALINTERACTIVE, 8FISH, GREATOPENHOUSE

Podkategoria: CSR Nagroda: Wielka kampania małych gór, STARCOM Wyróżnienie: Aplikacje ratujące życie, OPERATOR SIECI PLUS Wyróżnienie: PZU Sukiennice, K2 INTERNET, LEO BURNETT Nominacja: Zbierz się z nami na zwierzaki, INTERACTIVE SOLUTIONS
Podkategoria: Non - profit Nagroda: Kup sobie Blogera, NATALIA HATALSKA
Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej Nagroda: Okładka 3D Tygodnika Polityka, POLITYKA SPÓŁDZIELNIA PRACY Nagroda: Wielka Oszcz w Plusie, MEDIA DIRECTION
Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie przekazu audio poza anteną Nagroda: Słuchacze tworzą stację radiową CLMF, STARCOM
Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie radia tradycyjnego Wyróżnienie: Inhalator Nicorette, OPTIMUM MEDIA OMD Wyróżnienie: Żuravit w RMF FM, UNIVERSAL MCCANN
Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie przekazu poza tv Nagroda: Crunchips – Akademiki, MEDIAVEST Wyróżnienie: Filmy za kody, STARCOM Nominacja: Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show, MEC

Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie telewizji tradycyjnych Nagroda: Skoda Bagażnik, MEDIACOM WARSZAWA, CHANGE INTEGRATED Wyróżnienie: Pantene Aqua Light, MEDIACOM WARSZAWA Innowacja w mediach Podkategoria: Autopromocja i promocja medium Nagroda: Junior Media, POLSKAPRESSE Wyróżnienie: Noc Muzeów 2010, TVN WARSZAWA Wyróżnienie: ESKA + Facebook = lepsze Radio, RADIO ESKA Nominacja: Kampania Wypożyczalnia Krów, POMPIDOU Nominacja: Daj się zepsuć, AGORA
Podkategoria: Best use of content Nagroda: Atlas Kobiecości Timotei, MEDIA DIRECTION DIGITAL, AGORA Wyróżnienie: Twój Wybór, TVN WARSZAWA
Podkategoria: Cross-medialna platforma budowy i dystrybucji treści Nagroda: Kierunek imprESKA, TIME Wyróżnienie: Razem dla Tatr, AGORA Wyróżnienie: Weź udział w teledysku Katy Perry, SAATCHI & SAATCHI POLAND, INTERACTIVE SOLUTIONS Nominacja: ipla - telewizja przez 24h, POLSAT MEDIA Nominacja: Platforma TVN Warszawa, TVN WARSZAWA Nominacja: Transformers, TVN

Podkategoria: Debiut roku Nominacja: Wysokie Obcasy Extra, AGORA
Podkategoria: Innowacyjna zmiana Wyróżnienie: Badania w NK Nowe spojrzenie na społeczność, NASZA KLASA WYDAWCA PORTALU NK.PL Nominacja: Ekoplakat, CITYBOARD MEDIA
Podkategoria: Niekonwencjonalne wykorzystanie medium Nagroda: Symfonia Smaku, GRUPA O2 Wyróżnienie: Wyścig Miejski, TVN WARSZAWA Wyróżnienie: Malowanie Wuja, AMBASADA BRAND COMMUNICATIONS Nominacja: Mistrzostwa Świata FIFA 2010 w technologii Digital 3D w Multikinie, MULTIKINO
Podkategoria: Non - profit Nagroda: Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą, SPRARING COMMUNICATION GROUP, GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Wyróżnienie: Dorosłe Dzieci, AGORA Wyróżnienie: Antyradio schodzi do podziemia, GRUPA EUROZET, STACJA ANTYRADIO Nominacja: Nie olewamy. Głosujemy!, RADIO ESKA Nominacja: Polska Biega, AGORA











