Media Trendy 2012: nowe e-kategorie, zmienione zgłoszenia i jury

W zmienionej formie ruszają zgłoszenia do tegorocznej edycji Media Trendów. W konkursie wydzielono też nowe kategorie związane z mediami cyfrowymi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W tegorocznej edycji Media Trendów jednym z elementów wszystkich zgłoszeń będą boardy opisujące i ilustrujące projekty na trzech poziomach: idea/wyzwanie, innowacyjność rozwiązania oraz rezultaty. Boardy będą podstawą oceny prac przez jury na pierwszym etapie głosowania, w trybie online. W drugim etapie jurorom pod ocenę poddane zostaną także multimedialne klipy prezentujące poszczególne kampanie.

Jednocześnie ze względu na rosnącą liczbę zgłoszeń jury Media Trendów zostanie w tym roku podzielone na trzy, a nie jak dotychczas na dwie grupy. Tak jak w innych konkursach zostanie wybrany główny przewodniczący jury oraz trzech przewodniczących poszczególnych grup. W każdej z nich będą zasiadać marketerzy, pracownicy mediów oraz agencji reklamowych, interaktywnych i public relations, a także niezależni specjaliści.

Ponadto w związku z szybkimi zmianami zachodzącymi z mediach cyfrowych kategoria „Wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych” została podzielona na dwie podkategorie: engagement i non-engagement. Dodatkowo specjalnie dla agencji interaktywnych wprowadzono kategorię „Zintegrowana kampania w mediach cyfrowych”. - Już w ubiegłym roku do konkursu zgłaszały się zarówno domy mediowe, jak i agencje reklamowe, interaktywne, PR czy eventowe, bez względu na ich wielkość i budżety reklamowe. Zależy nam na tym, aby ten trend utrzymał się i rozwijał również w tym roku, bo to zawsze owocuje większa różnorodnością zgłoszonych prac - komentuje Anna Zimecka, kierująca organizacją konkursu w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

W tym roku projekty do Media Trendów można zgłaszać do 20 lutego w następujących kategoriach:

Innowacja w planowaniu mediów: • Wykorzystanie treści video • Wykorzystanie treści audio • Wykorzystanie kina • Wykorzystanie mediów drukowanych • Wykorzystanie reklamy zewnętrznej  i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów • Wykorzystanie internetu  i mediów interaktywnych, podkategorie: engagement i non-engagement • Dotarcie do specyficznej grupy docelowej • Strategia zintegrowana • Przełamanie schematów w komunikacji • Akcje specjalne i eventy • Best use of content • Innowacyjna komunikacja w marketingu społecznym, podkategorie: non-profit i CSR

Innowacja w mediach: • Debiut roku • Innowacyjna zmiana • Autopromocja i promocja medium • Niekonwencjonalne wykorzystanie medium • Cross-medialna platforma budowy i dystrybucji  treści • Best use of content • Marketing społeczny, podkategorie:  kampanie non-profit oraz  kampanie CSR

Jednocześnie kampanie będą walczyły o tytuł Grand Prix, a jury wybierze najlepszy team mediaplannerski w konkursie Young Media Lions. Dodatkowo przyznane zostaną nagrody specjalne: Człowiek Roku w Mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie uroczystej gali 23 kwietnia w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"