Mediabroker sprzedaje reklamy w „Gościu Niedzielnym”

Firma Mediabroker od stycznia br. odpowiada za sprzedaż reklam w tygodniku “Gość Niedzielny” i miesięczniku “Mały Gość Niedzielny” (oba tytuły Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny").

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dotychczas oba pisma samodzielnie prowadziły sprzedaż reklam. Umowa z Mediabroker podpisana została na czas nieokreślony.

“Gość Niedzielny” plasuje się w czołówce segmentu tygodników opinii pod względem sprzedaży. W okresie od stycznia do października ub.r. jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 142 011 egz.. Natomiast wynik kierowanego do dzieci “Małego Gościa Niedzielnego” w tym okresie to 68 209 egz. (dane ZKDP).

Mediabroker poza sprzedawaniem reklam w prasie oferuje także doradztwo mediowe, zakup i planowanie mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu