- Zarząd podjął decyzję o zmianie terminu publikacji raportu rocznego z uwagi na stan epidemii spowodowany przez koronawirusa COVID-19 i utrudnioną w związku z tym komunikację i współpracę wewnątrz spółki, a także biegłym rewidentem - napisano w komunikacie giełdowym Mediacapu.
Dwa tygodnie temu Mediacap poinformował, że rozprzestrzenianie się koronawirusa może spowodować w bieżącym półroczu zatory płatnicze i spadek liczby zleceń, co przekłada się na ryzyko istotnie niższych przychodów firmy.
Zaznaczono też, że mając na uwadze zdrowie oraz bezpieczeństwo pracowników i klientów, w całej grupie kapitałowej zdecydowano się przejść na zdalny tryb pracy. - Jednocześnie zarząd rozważa ograniczenie nowych projektów inwestycyjnych w 2020 roku - dodano.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wplyw-epidemii-koronawirusa-na-branze-reklamowa-w-polsce-opinie,7170728956762241a ##

Mediacap z serią przejęć, wpływy mocno w górę
Do Mediacapu należą przejęte w ostatnich latach sieci partnerskie TalentMedia, LifeTube i Gamellona (jesienią ub.r. firma w oparciu o nie utworzyła grupę LTTM), Scholz&Friends Warszawa, EmLab, The Digitals i Booost tworzące Grupę S/F oraz firmy badawcze IQS i Plastream.
Na początku marca holding podał, że według wstępnych danych zanotował wzrost wpływów sprzedażowych o 41,8 proc. do 133,75 mln zł oraz zysku EBITDA (bez pozytywnego efektu MSSF 16) o 44,6 proc. do 10,4 mln zł.
W grudniu ub.r. firma w ramach aneksu podwyższyła kwotę zaciągniętego pod koniec października kredytu o 833 tys. zł, z 2,37 do 3,2 mln zł. Uzasadniła to kupnem dalszych udziałów w TalentMedia.
Mediacap jest notowany na rynku głównym warszawskiej giełdy. Większościowym akcjonariuszem spółki jest jej prezes Jacek Olechowski, ma 52,88 proc. kapitału.











