Mediacap za 1,6 mln zł opracuje strategię komunikacyjną dla inwestycji PKP

Spółka Polskie Koleje Państwowe rozstrzygnęła przetarg na przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej i promocyjnej realizowanych przez nią projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Oferta Mediacap była lepsza niż oferty trzech innych konkurentów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Mediacap zajmie się opracowaniem i realizacją strategii komunikacyjnej oraz działaniami informacyjnymi dla projektów inwestycyjnych PKP (budowa zintegrowanego centrum komunikacyjnego w Bydgoszczy, przebudowa dworca kolejowego Szczecin Główny, przebudowa kompleksu dworcowego Gliwice). Działania te mają zbudować spójny komunikacyjnie przekaz.

Agencja zajmie się m.in. organizacją konferencji, wydarzeń promocyjnych, opracowaniem materiałów informacyjnych i ich dystrybucją. Będzie pracować dla PKP SA do końca br. Wartość umowy opiewa na kwotę ponad 1,6 mln zł brutto.

Oprócz Mediacapu oferty w przetargu złożyły BGGA, Althermedia oraz konsorcjum firm Wytwórnia i Windmill Marcin Pieta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"