MediaCom triumfuje na 2012 Global Festival of Media Awards

MediaCom został wyróżniony tytułem agencji roku na 2012 Global Festival of Media Awards. Dom mediowy zdobył pięć nagród, a jego praca dla norweskiego Anti-Rasism Centre została wybrana najlepszą kampanią roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

Podczas ceremonii w szwajcarskim Montreux w imieniu MediaCom nagrodę "Agency Network of the Year" odebrał Stephen Allan, prezes i dyrektor wykonawczy MediaCom Worldwide. Takim samym tytułem agencja została wyróżniona także w 2010 roku.

MediaCom został wyróżniony za swoje działania dla Hasbro (najlepsza targetowana kampania), GlaxoSmithKline (najlepsza skuteczność), norweskiego Anti-Racism Centre (kampania roku, najlepsza strategia komunikacyjna, najlepsza kampania "public service") oraz The Coalition for Mine Free Israel (najlepsza kampania eksperymentacyjna).

W sumie na krótkiej liście Festival of Media Awards znalazło się 27 kampanii MediaCom w 14 różnych kategoriach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela