Poprzednio obsługą mediową Adidasa zajmowało się kilka agencji mediowych, w zależności od rynku. W USA i Wielkiej Brytanii za planowanie i zakup mediów odpowiadała sieć Carat należąca do Dentsu Aegis Network (od 19 lat), a na Bliskim Wschodzie - Starcom (Publicis Media).
Adidas nie podał liczby i nazw agencji uczestniczących w przetargu. Proces ten koordynowała firma MediaSense.
Przed rozpoczęciem przeglądu ofert domów mediowych Adidas poinformował, że marketingowo kluczowe są dla niego oddziały w Londynie, Tokio, Los Angeles, Nowym Jorku, Paryżu i Szanghaju.
Z raportu finansowego za 2017 rok wynika, że Adidas zwiększył w skali roku wydatki marketingowe o 13 proc., do 2,73 mld euro. Połowa tej kwoty wydawana jest na różne partnerstwa promocyjne i sponsoring zespołów, takich jak Manchester United, Real Madryt oraz na kontrakty z indywidualnymi gwiazdami, takimi jak Lionel Messi, Kanye West, Stella McCartney. Pozostała część zostaje przeznaczona na reklamy, media cyfrowe, wsparcie w punktach sprzedaży.












