MediaCom z globalnym budżetem medialnym Revlon

Firma kosmetyczna Revlon powierzyła domowi mediowemu MediaCom Worldwide obowiązki w zakresie globalnego planowania i zakupu mediów dla wszystkich swoich marek.

km
km
Udostępnij artykuł:

Od 2009 roku MediaCom obsługiwał Revlon w USA i Kanadzie. Z początkiem roku 2012 agencja przejmie obsługę medialną firmy na wszystkich jej rynkach. Za koordynację międzynarodowych działań będzie odpowiadać nowojorskie biuro MediaCom.

Według nieoficjalnych danych, w ubiegłym roku Revlon wydał w skali globalnej na reklamy 265,2 miliona dolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"