MediaHub wdraża analitykę z Adverity

Dom mediowy MediaHub zaczął współpracę z Adverity, technologią, która umożliwia połączenie wszystkich danych dotyczących marketingu, sprzedaży oraz klientów i zbudowanie spójnego ekosystemu analizy biznesowej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
MediaHub wdraża analitykę z Adverity

Jak podano w komunikacie "dzięki temu zaawansowanemu narzędziu analitycznemu, klienci MediaHub będą mogli monitorować wszystkie kampanie i źródła aktywności w czasie rzeczywistym. To oznacza jeszcze bardziej precyzyjną  ewaluację i planowanie działań reklamowych."

Adverity może połączyć dane z ponad 600 zintegrowanych źródeł w ramach jednego systemu. Dzięki zaawansowanemu silnikowi do transformacji danych, rekordowo szybko agreguje dane w łatwiejsze do zanalizowania zestawy.

Narzędzie pozwala zidentyfikować najskuteczniejsze kampanie, optymalizować i zwiększać ich wydajność. Znaczącym ułatwieniem we współpracy marketera z klientem są przyjazne dla użytkownika wizualizacje, które Adverity tworzy na podstawie danych.

Z Adverity korzystają globalne marki takie jak Forbes, Ikea, Red Bull czy Vodafone.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem