Mediahub przejmuje od MediaComu obsługę mediową AkzoNobel

Firma AkzoNobel, producent farb (właściciel m.in. marki Dulux) rozstrzygnęła globalny przetarg na planowanie i zakup mediów internetowych. Do współpracy wybrała agencję Mediahub (Interpublic Group), kończąc tym samym dotychczasową kooperację z agencją MediaCom (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mediahub przejmuje od MediaComu obsługę mediową AkzoNobel

Przetarg na globalną obsługę mediową w zakresie mediów cyfrowych trwał blisko pół roku.

Według agencji badawczej COMvergence, AkzoNobel wydaje rocznie około 30 milionów dolarów na media cyfrowe i kolejne 35 milionów dolarów na media tradycyjne.

Firma zdecydowała się w wyniku przetargu powierzyć planowanie i zakup mediów cyfrowych agencji Mediahub. MediaCom, który wcześniej zajmował się obsługą zarówno mediów cyfrowych, jak i tradycyjnych, będzie nadal zajmował się planowaniem i zakupem mediów offline.

Przetarg koordynowała firma MediaPath.    

Wybór Mediahub to element nowej strategii AkzoNobel w zakresie zmiany podejścia do mediów. Strategia danych była kluczowym elementem briefu, a agencja pomoże skonsolidować stos technologiczny międzynarodowej firmy i opracować nowe podejście do mediów cyfrowych.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"