Medialny budżet BlackBerry dla Starcom MediaVest

Grupa Starcom MediaVest będzie odpowiedzialna za planowanie i zakupmediów dla marki smartfonów BlackBerry, należącej do kanadyjskiejfirmy Research In Motion (RIM).

km
km
Udostępnij artykuł:

Budżet obejmuje również region Europy, gdzie przez ostatnie trzylata odpowiedzialne za niego były agencje należące do holdingureklamowego Omnicom Media Group.

Oznacza to, że teraz cały globalny budżet medialny BlackBerrybędzie obsługiwany przez sieć należącą do Publicis Groupe, gdyżStarcom jest już odpowiedzialny za obsługę mediową marki zaoceanem.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"