Medialny budżet Coty do wzięcia

Firma Coty przegląda swoje zobowiązania w zakresie planowania izakupu mediów w USA.

km
km
Udostępnij artykuł:

Według nieoficjalnych źródeł, o medialny budżet międzynarodowegogiganta kosmetycznego walczą trzy domy mediowe, w tym dotychczasobsługujący firmę OMD (należący do Omnicom Group)i Maxus (WPP Group). Nie jest znana nazwa trzeciejagencji, a ostateczne rozstrzygnięcie ma zapaść w lipcu.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że wubiegłym roku firma wydała na promocję w amerykańskich mediach 112milionów dolarów, w porównaniu do 140 milionów dolarów w roku2007.

W marcu bieżącego roku Coty dokonało przegląduswoich medialnych zobowiązań również na rynku brytyjskim, gdziezdecydowało się na ponowne powierzenie swojego budżetu domowimediowemu OMD. Tam w finałowej fazie przetargurównież uczestniczył Maxus.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"