Medialny budżet Fiata dla WPP

Firma Fiat zamierza przekazać swój warty 150 milionów funtóweuropejski budżet medialny w ręce agencji należących do holdingureklamowego WPP Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oznacza to, że w Wielkiej Brytanii wartą 10 milionów funtówczęść tego budżetu na rzecz domu mediowego Mediaedge:cia (MEC)straci Starcom, wchodzący w skład grupy reklamowej Publicis Groupe- informuje serwis Brand Republic.

Wcześniej w tym roku MEC przejął od Starcomu także obsługęwartego 8 milionów funtów budżetu należącej do włoskiego producentasamochodów marki Alfa Romeo. Starcom nadal zajmował się jednakplanowaniem i zakupem mediów dla Fiatów.

Przeniesienie europejskiego budżetu pod skrzydła WPP, któreplanowane jest od stycznia 2009 roku, oznacza, że Fiat kończy swoją17-letnią współpracę, która zaczęła się gdy Leo Burnett i DMB&B(agencje które później stworzyły grupę Starcom MediaVest), zostałyagencjami firmy w 1991 roku.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"