MediaOn: nowa kampania mediowa dla marki Factory

Dom mediowy MediaOn zapalnował nowe kampanie dla marki Factory. Podkoniec sierpnia rusza kampania promująca otwarcie trzeciego wPolsce outletu Factory w Luboniu k. Poznania.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Grand Opening nowego Factory odbędzie się 5 września. Natomiastdziałania wspierające pojawienie się nowej marki outletu w woj.Wielkopolskim potrwają do grudnia. W kampanii wykorzystane zostanąmedia standardowe: prasa (Gazeta Wyborcza, Dziennik, Metro, Avanti,Hot Moda, Glamour, Logo, Wysokie Obcasy), radio (Radio Eska, YtePrzeboje Roxi i lokalne RMI Poyana), internet, outdoor, indoor orazambient media.

Równocześnie od września wystartuje kampania sprzedażowa Back toSchool promująca Factory wśród młodzieży i ich rodziców, a takżestudentów.

Kreację do wszystkich kampanii przygotowuje agencja SanMarkos.

MediaOn pracuje dla Factory w wyniku wygranego przetargu zagencją reklamową SanMarcos.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa