Mediaplus autorem digitalowej kampanii dla De'Longhi

Dom mediowy Mediaplus przejmuje obsługę mediową marki De’Longhi w digitalu. Działania będą realizowane we wsparciu agencji martech & e-commerce SalesTube i obejmują planowanie i zakup mediów w modelu programmatic oraz kampanię na Facebooku i w wyszukiwarce Google.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mediaplus autorem digitalowej kampanii dla De'Longhi

Od lipca wystartowała kampania promocyjna marki De’Longhi, którą w kanałach online poprowadzą Mediaplus i SalesTube należące do Group One. Spółki zaplanują i zrealizują działania w modelu programmatic, na Facebooku oraz w Google.

Kampania digitalowa to kolejny krok po planowaniu mediów w offline we współpracy warszawskiego oddziału Mediaplus i Grupy De’Longhi.

W drugiej połowie 2020 roku Mediaplus International, do którego należy Mediaplus Warsaw, wygrał wielomiesięczny przetarg na obsługę mediową marek De’Longhi, Kenwood i Braun na 30 rynkach w regionie EMEA.

Na czele międzynarodowego zespołu stanął Matthias Brüll, dyrektor zarządzający Mediaplus International. W Polsce i w Czechach partnerem biznesowym klienta został Bartłomiej Kamiński, dyrektor zarządzający Mediaplus Warsaw.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"