„Mega Hit” najdroższy w listopadowym cenniku reklamowym Polsatu

Polsat Media, biuro reklamy Grupy Polsat, podniosło w cenniku na listopad br. średnio o kilka proc. ceny reklam w niektórych pasmach, a w innych je obniżyło. Najwięcej kosztuje emisja spotu przy paśmie filmowym „Mega Hit”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W listopadzie tego roku więcej niż rok temu kosztują reklamy m.in. przy takich programach, jak „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, serialach „Pierwsza miłość” i „Świat według Kiepskich”, serwisie sportowym czy prognozie pogody. Niższe ceny mają z kolei reklamy emitowane przy „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami”, „Hell's Kitchen -Piekielna Kuchnia” czy „Nasz nowy dom”.

Najwyższą cenę mają reklamy, które pojawią się w paśmie filmowym „Mega Hit” - maksymalna wynosi 77,6 tys. zł netto(w ub.r. 73,4 tys. zł). Kilka tysięcy mniej trzeba zapłacić przy sobotnim show „Twoja twarz brzmi znajomo” -  nawet 65,9 tys. zł (wobec 53,8 tys. zł rok temu). Z kolei reklama przy piątkowym „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” kosztuje 53,5 tys. zł (w ub.r. 57,8 tys. zł).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/recepta-na-milosc-nowy-serial-tadeusza-lampki-barbara-kurdej-szatan-i-mateusz-damiecki-w-rolach-glownych ##

Ceny reklam przy pozostałych programach rozrywkowych Polsatu wynoszą: 65,1 tys. zł przy „Nasz nowy dom” (74,7 tys. zł w ub.r.), 43,9 tys. zł przy „Top Chef” (61,2 tys. zł w ub.r.) i 46,5 tys. zł przy „Hell's Kitchen – Piekielna kuchnia” (w ub.r. 65,6 tys. zł).

Spośród seriali Polsatu tradycyjnie już najdroższy reklamowo jest serial „Pierwsza miłość” - reklama kosztuje nawet 66,6 tys. zł (w ub.r. 61,5 tys. zł). Spot przy „Świat według Kiepskich” to wydatek rzędu nawet 57,3 tys. zł (w ub.r. 44,2 tys. zł), przy „Przyjaciółkach” -  63,5 tys. zł.

Z kolei w niedzielnym wieczornym paśmie kabaretowym maksymalna cena spotu wynosi 54 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/swiat-wedlug-kiepskich-oglada-1-55-mln-widzow ##

Za obecność reklamową przy „Wydarzeniach” marketerzy zapłacą maksymalnie 63,8 tys. zł w dni powszednie i 45,9 tys. zł w niedziele ( rok temu było to odpowiednio: 59,4 tys. zł i 66,6 tys. zł).

Na spot przy serwisie sportowym wydadzą do 60,8 tys. zł w dni robocze i 62,6 tys. zł w niedziele (rok temu odpowiednio: 48,4 tys. zł i 58 tys. zł), zaś za reklamę przy prognozie pogody - 59,6 tys. zł w dni robocze i 73,4 tys. zł w niedziele (w ub.r. odpowiednio 49,1 tys. zł i 57,9 tys. zł).

Swoje oferty reklamowe na listopad udostępniły już także Telewizja Polska i TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów