Megogo dołącza do programu lojalnościowego H&M

Megogo, platforma streamingowa oferująca kanały linearne i treści na żądanie, dołączyła do programu lojalnościowego H&M w Polsce. Jego użytkownicy otrzymają kody, by przez miesiąc korzystać z serwisu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Megogo dołącza do programu lojalnościowego H&M
mat.pras.

Dołączenie lub przynależność do programu lojalnościowego H&M daje klubowiczom możliwość odebrania kodu pozwalającego na miesięczne przetestowanie usługi Megogo. Czeka on na nich w aplikacji H&M w odpowiedniej zakładce.

– Dzięki tej współpracy dodajemy w aplikacji H&M ofertę świetnie uzupełniającą pakiet korzyści tradycyjnie wychodzących poza te bezpośrednio związane z naszą ofertą produktową – mówi Katarzyna Skrzeczyńska, head of customer activation & marketing H&M Region East Europe.

Megogo liczy, że aktywacja ta zarówno zwiększy zainteresowanie usługami platformy, jak również odwiedzinami sklepów i aplikacji H&M. – Szwedzka firma jest obok marek, takich jak m.in. Samsung, LG czy Sony PlayStation, kolejnym, dużym i znanym na świecie brandem, z którym nawiązaliśmy partnerstwo biznesowe – tłumaczy Artur Pacuła, CEO Megogo w Polsce.

Oferta obowiązuje do 31 grudnia br. Liczba darmowych kodów jest ograniczona.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu