Edwards będzie zarządzała pracą 9,2 tys. pracowników agencji, zatrudnionych w 200 biurach na 70 rynkach na całym świecie. Przez ostatni rok była szefową Wundermana na obszar EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Wspólnie z zespołem pracowała nad pozyskiwaniem nowym i utrzymaniem obecnych klientów agencji (Shell, BT i Samsung).
Z agencją Wunderman związana jest w sumie od 2012 roku. Przez pierwsze trzy lata kierowała brytyjskim oddziałem firmy, a w 2015 awansowała na CEO w obszarze EMEA.
W przeszłości kierowała agencją Lida. Karierę zawodową zaczynała w TBWA.
Zmiany w WPP
Na początku września na stanowisko prezesa holdingu reklamowego WPP oficjalnie powołano Marka Reada. Zastąpił Martina Sorrella, który w kwietniu odszedł z firmy po 33 latach.
Nowy szef zapowiedział, że w WPP promowana będzie kultura przyciągania najlepszych talentów na rynku, poczynione zostaną też inwestycje na nowe obszary (m.in. sztuczna inteligencja). - Budowanie nowego WPP będzie wspólnym przedsięwzięciem i nie mogę się doczekać pracy z ludźmi i słuchania ich w całej firmie, gdy rozwijamy nasze plany na przyszłość - napisał w liście do 140 tys. pracowników WPP nowy CEO.












