Men ' s Health zamiast Formy

Men's Health - największy na świecie lifestyle-owy magazyn dla mężczyzn już w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

12 grudnia pojawi się w kioskach pierwszy numer Men’s Health, największego na świecie lifestyle’owego magazynu dla mężczyzn. Wydawcą polskiej edycji Men’s Health jest Motor-Presse Polska, właściciel m.in. takich tytułów jak „auto motor i sport”, „Motocykl”, „Majster” i FORMA. Kilka miesięcy temu Motor-Presse Polska kupiło licencję od amerykańskiego wydawnictwa Rodale Inc. na wydawanie polskiej edycji magazynu. FORMA - pierwszy i jak dotąd jedyny w Polsce poradnik dla mężczyzn - zostanie zastąpiona właśnie przez Men’s Health. (więcej poniżej)

„Trzyletnie doświadczenie z FORMĄ upewniło nas, że w Polsce jest spora grupa mężczyzn zainteresowana własnym zdrowiem, kondycją, aktywnym spędzaniem wolnego czasu, ciągłym podnoszeniem jakości swojego życia. Od 2002 roku zanotowaliśmy aż 16%. wzrost sprzedaży FORMY (sprzedaż numeru sierpniowego- 53 744 egz., średnia sprzedaż za pierwsze półrocze- 48 334 egz). To wyraźny sygnał, że polscy mężczyźni dojrzeli do czytania takiego magazynu jak Men’s Health” – mówi Krzysztof Komar, prezes Motor-Presse Polska. Nakład pierwszego numeru wyniesie 150 000 egzemplarzy. W przyszłym roku wydawca spodziewa się ustabilizowanej sprzedaży na poziomie 60 000 egzemplarzy.

Polską edycję Men’s Health przygotowuje 10-osobowy zespół. Wydawca podkreśla, że magazyn będzie w 100% przygotowywany przez polskich dziennikarzy i redaktorów, którzy będą podejmować tematy dotyczące, i interesujące polskich mężczyzn. Zarówno wydawca, jak i licencjodawca spodziewają się dużego i stale rosnącego zainteresowania magazynem Men’s Health.

Pierwszy numer Men’s Health ukazał się w 1988 roku w Stanach Zjednoczonych. Jego unikalna formuła, określana jako przełom w historii magazynów dla mężczyzn, była przedmiotem wielu publikacji i wykładów na całym świecie. Pismo ma obecnie 29 edycji w 37 krajach, na wszystkich kontynentach. Oznacza to, że 30 mln mężczyzn stara się żyć zgodnie z zasadami Men’s Health.

Główne tematy pojawiające się w magazynie to zdrowie, fitness, walka ze stresem, dieta oraz udane relacje partnerskie i seksualne. Dzięki lokalnym modyfikacjom formuły, polegającym na dostosowaniu tematów do potrzeb mężczyzn żyjących w danym kraju, Rodale Inc. może mówić o uniwersalnym charakterze swojego magazynu.

„Mężczyźni na całym świecie mają takie same potrzeby – mówi Joe Kita, Creative Director Rodale Magazines International, autor kilkunastu książkowych bestsellerów na temat świata mężczyzny – Wszyscy, bez względu na pochodzenie czy osobiste aspiracje chcą czuć się silni i zdrowi, mieć udane relacje z ludźmi i być postrzegani jako ludzie sukcesu. Potrzeby są podobne, różne mogą być tylko sposoby ich zaspokajania. Kluczem do światowego sukcesu Men’s Health jest uniwersalność formuły i lokalność jej realizacji.”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"