„Menopauza lżejsza niż myślisz” - Anna Korcz reklamuje Climea Forte (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Climea Forte (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska), której bohaterką jest aktorka Anna Korcz. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Menopauza lżejsza niż myślisz”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Menopauza lżejsza niż myślisz” - Anna Korcz reklamuje Climea Forte (wideo)

Reklamy podkreślają, że Climea Forte zawiera maksymalną dawkę izoflawonów sojowych, dzięki czemu łagodzi objawy menopauzy, takie jak uderzenia gorąca, zimne poty i wahania nastroju, ponadto pomaga zachować energię i smukłą sylwetkę. W spocie widać, jak Anna Korcz opowiada o tym produkcie i pozuje do zdjęć. Cały przekaz podsumowuje hasło „Menopauza lżejsza niż myślisz”.

- Marka Climea została stworzona z myślą o kobietach, które mimo wejścia w okres menopauzy nie chcą rezygnować z aktywnego trybu życia, chcą zachować witalność i smukłą sylwetkę, a przy okazji wzbogacić swoją codzienną dietę w tak potrzebne w tym okresie witaminy i minerały. Pani Anna Korcz idealnie wpisuje się w powyższe ramy. Jest kobietą o niezwykłej energii, która może być wzorem dla współczesnych dojrzałych kobiet. Aktorka była więc oczywistym wyborem na nową twarz marki - uzasadnia Aflofarm Farmacja Polska w komunikacie prasowym.

Anna Korcz to kolejna znana osoba promująca markę należącą do Aflofarm Farmacja Polska. W ostatnich latach kosmetyki Bioliq reklamowały m.in. Aneta Zając, Joanna Orleańska, Ilona Wrońska, Małgorzata Potocka i Lidia Popiel.

Kreacją kampanii Climea Forte we własnym zakresie zajął się dział marketingu firmy Aflofarm Farmacja Polska, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Polska.

Akcja reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję