Reklamy podkreślają, że Climea Forte zawiera maksymalną dawkę izoflawonów sojowych, dzięki czemu łagodzi objawy menopauzy, takie jak uderzenia gorąca, zimne poty i wahania nastroju, ponadto pomaga zachować energię i smukłą sylwetkę. W spocie widać, jak Anna Korcz opowiada o tym produkcie i pozuje do zdjęć. Cały przekaz podsumowuje hasło „Menopauza lżejsza niż myślisz”.
- Marka Climea została stworzona z myślą o kobietach, które mimo wejścia w okres menopauzy nie chcą rezygnować z aktywnego trybu życia, chcą zachować witalność i smukłą sylwetkę, a przy okazji wzbogacić swoją codzienną dietę w tak potrzebne w tym okresie witaminy i minerały. Pani Anna Korcz idealnie wpisuje się w powyższe ramy. Jest kobietą o niezwykłej energii, która może być wzorem dla współczesnych dojrzałych kobiet. Aktorka była więc oczywistym wyborem na nową twarz marki - uzasadnia Aflofarm Farmacja Polska w komunikacie prasowym.

Anna Korcz to kolejna znana osoba promująca markę należącą do Aflofarm Farmacja Polska. W ostatnich latach kosmetyki Bioliq reklamowały m.in. Aneta Zając, Joanna Orleańska, Ilona Wrońska, Małgorzata Potocka i Lidia Popiel.
Kreacją kampanii Climea Forte we własnym zakresie zajął się dział marketingu firmy Aflofarm Farmacja Polska, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Polska.
Akcja reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji.











