Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa samochodów dostawczychMercedes-Benz Vito i Sprinter podkreśla, że przy kupnie tych autmożna korzystać z różnorodnych ofert cenowych, leasingowych iubezpieczeniowych oraz wynajmu i serwisu. Przekaz prezentuje temodele pod hasłem "Strzał w 11" stanowiącym parafrazę popularnegopowiedzenia "Strzał w 10".
Akcja jest prowadzona w prasie (tytuły ogólnopolskie), radiu,internecie, punktach sprzedaży (materiały POS) oraz na outdoorze(billboardy). Kreację kampanii - zaplanowanej do 11 października -przygotowała agencja reklamowa Scholz & FriendsWarszawa, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyMediaedge:cia.
Informacja o kampanii
Nazwa produktu/kategoria produktowa:Samochody dostawcze Mercedes-Banz: Vito, Sprinter
Przedstawiciel KlientaKrzysztof Mużdżak- Senior Sales Manager,Barbara Kunach - Marketing Manager

Przedstawiciel AgencjiKreacja:Piotr Cedzyński, Maciej Ufnalewski - Creative DirectorsAnna Skopińska (Art. Director)Piotr Wronek (Senior Copy Writer)Obsługa Klienta: Anna Czerwińska, Marta Kacprzyk, Jan RudakStrategia: Jan Barański, Tomasz Pisanko
Rodzaj kampanii:ATL, BTL, internetSprzedażowa
Zakres obsługiStrategiaKreacjaProdukcja
Czas rozpoczęcia/trwania kampanii:Koniec września - 11 października 2009
Cel marketingowy kampanii:Zachęcenie klientów do odwiedzenia salonów Mercedes - Benz iskorzystanie z jedenastu niezwykle atrakcyjnych ofert
Cel komunikacyjny kampanii:1. Przekonanie klientów, że Mercedes-Benz posiada ofertydostosowane do każdego klienta.2. Pokazanie, za pomocą hasła dużej liczby ofert.
Kanały komunikacji:Prasa ogólnopolskaRadio - spoty 30''POS w miejscach sprzedażyBillboardyinternet











