W kampanii możemy wiele ograniczeń w działaniu technologii, z którymi z pewnością choć raz zetknął się każdy z nas. Awaria łączności na lotnisku czy zakłócenia w transmisji wykładu odbywającego się online – to tylko wybrane niedogodności, które dla niejednej osoby mogą wyglądać wyjątkowo znajomo.
Ofercie świątecznej towarzyszy kampania reklamowa prowadzona w telewizji, w radiu, na nośnikach OOH, w internecie, social mediach oraz w punktach sprzedaży operatora.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką i customer experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VMLY. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lista-kanalow-t-mobile-magentatv-nowe-stacje-cena ##
Sieć „5G Bardziej” działa w oparciu o pasmo 3,7-3,8 GHz. Swoim zasięgiem obejmuje mieszkańców Bydgoszczy, Poznania, Piły, Grudziądza, Katowic, Łodzi, Torunia, Trójmiasta, Wrocławia, Lublina, Rzeszowa, Olsztyna, Radomia, Częstochowy, Warszawy, Kielc i wielu innych miejscowości w całym kraju.












