Pierwsza nowość to wyłączanie komentarzy pod reklamami na Facebooku i Instagramie. Opcja pozostaje na razie w fazie testów i jest dostępna dla wybranej liczby firm.
Aby dać reklamodawcom większą kontrolę nad tym, w jakich profilach pojawiają się ich reklamy, pojawiła się także możliwość tworzenia listy zablokowanych wydawców, czyli listy wszystkich publicznych profili, na których reklamodawcy nie chcą wyświetlać reklam. W odpowiedzi na zainteresowanie reklamodawców Meta rozszerza tę funkcję z Instagrama także na Facebook.
Meta chce wzmacniać brand safety
Wprowadzenie tej funkcji na rynek i udostępnienie jej innym partnerom biznesowym Brand Safety i Suitability Meta planowane jest na początku 2025 r., po zakończeniu testów i analiz.

Meta zacieśnia współpracę z podmiotami zewnętrznymi, które pomagają firmom m.in. w dostosowywaniu reguł dotyczących umiejscowienia reklam. Wstępne testy, łączące filtr asortymentu w Aktualnościach i Rolkach z listami zablokowanych wydawców tworzonymi przez partnerów zewnętrznych, przyniosły wzrost wskaźnika dopasowania marki.
W profilu profesjonalnym Mety pojawiły się nowe funkcje. Na początku tego roku Meta uruchomiła specjalny pulpit profesjonalny, który zbiera w jednym miejscu m.in. niektóre ustawienia dopasowania marki. Teraz pojawiło się tam więcej funkcji z tej kategorii, w tym: filtr asortymentu oraz listy blokowanych wydawców.











