Metaxa i Focus Media Group kolejny rok razem

Agencja Focus Media Group Technologiczny przedłużyła o kolejny rok umowę na obsługę marki Metaxa, należącej do Bols Sp. z o.o.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kluczowe zadania Focus Media Group to obsługa kreatywna platformy Keep The Moment Metaxa oraz stworzenie skutecznych narzędzi wspierających komunikację z konsumentem. W tym roku cykl Keep The Moment to przeszło 50 imprez, zaplanowanych od maja do października, w takich miastach jak Warszawa, Wrocław, Sopot, Poznań czy Kraków. Imprezy odbywające się w każdy czwartek, upływać będą pod znakiem celebracji życia, dzielenia się emocjami i poznawania niezwykłych pasji, zwykłych ludzi. Gośćmi czwartkowych spotkań z Metaxa będą m.in. Klementyna Bocheńska, założycielka Galerii w Fabryce Trzciny, Marcin Prokop, Kuba Łuniewski oraz  Ewa Cwiżewicz. Atmosferę wypełnią inspirujące dźwięki serwowane przez gwiazdy polskiej sceny muzycznej: Niewinnych Czarodziei, Madame Tinto, Hanna Bernard, Mr Hide, Danny Boy, Ricardo, Tenessee i Wroobla.

W tegorocznych działaniach marketingowych, duży nacisk położono na nową odsłonę serwisu internetowego www.keepthemoment.pl. Kształtem serwisu od strony merytorycznej i wizerunkowej zajął się Focus Media Group we współpracy z Emarketing Experts.  Głównym celem, jaki postawiła sobie agencja, było zwiększenie poziomu interaktywności serwisu w celu budowania społeczności internautów. Wiele atrakcyjnych funkcji takich jak fora, blogi, personalizowane kalendarze imprez klubowych cyklu Keep The Moment, mają zachęcić internautów do częstego odwiedzania serwisu.

Równolegle z promocją platformy Keep The Moment ruszyły działania w punktach sprzedaży, mające na celu bezpośrednie wsparcie sprzedaży Metaxa. W maju rozpoczął się konkurs konsumencki, w którym nagrodą dla zwycięzców jest 5 ekskluzywnych wycieczek na wyspę Rodos. Konsumenci do końca lipca mogą kupić promocyjne opakowania Metaxa wraz z kuponem konkursowym. Focus Media Group prowadzi również cykliczne działania direct marketingowe, które kieruje zarówno do użytkowników serwisu, jak i do osób biorących udział w promocjach konsumenckich - informuje Sabrina Kotkowska z  Focus Media Group.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele