- Nasi czytelnicy to głównie młodzi mieszkańcy dużych miast. Żyją szybko, intensywnie, są aktywni i dynamiczni. Chcemy, aby „Metro” odpowiadało ich stylowi życia i było takie jak oni - nowoczesne, zaangażowane i zawsze na czasie - komentuje zmianę Joanna Bażyńska, dyrektor pionu Prasy bezpłatnej Agory. - Dzięki nowej makiecie chcemy wzmocnić te elementy wizerunku, które stanowią o popularności „Metra”, czyli interaktywność, zaangażowanie społeczne, budowanie więzi z odbiorcą - dodaje Waldemar Paś, redaktor naczelny tytułu.
Jak podkreśla wydawca, „Metro” w nowej makiecie będzie jeszcze silniej koncentrować się na treściach autorskich, poruszać tematy nieobecne w innych mediach, a także intensywnie angażować się w sprawy społeczne ważne dla jego młodych czytelników. Nowa szata graficzna przewiduje też więcej miejsca i form na treści związane z życiem w mieście, m.in. popkulturą, modą i lifestylem.

Autorką projektu nowej makiety dziennika jest Magdalena Mamajek - Mich, dyrektor artystyczna tytułu.











