W reklamach wiosenno-letniej kolekcji Mohito modelka Michaela Kocianova wciela się w rolę zmysłowej, intrygującej i lekko zadziornej kobiety, której osobowość znajduje odbicie w promowanej odzieży.
Sesję zdjęciową na potrzeby akcji zorganizowano na hiszpańskiej wyspie Fuerteventura, żeby podkreślić stylistykę letniej reklamowej kolekcji, m.in. nieoczywiste zestawienia kolorystyczne i wyraziste barwy inspirowane twórczością Jacksona Pollocka.
Kampania będzie prowadzona przede wszystkim w internecie (m.in. w serwisie mohito.com) oraz punktach sprzedaży tej marki.

Zdjęcia do kampanii wykonał Marcin Tyszka, stylizacją zajęła się Karolina Sołtan, natomiast klip wideo - z fragmentem piosenki „Omen” wykonywanej przez Kaję Czulewicz - przygotował Kuba Kossak.
Produkcją sesji zajęła się agencja Warsaw Creatives, a całość nadzorował Wojciech Piotr Onak, kierownik marki Mohito.












