Michał Gąsior digital directorem w katarskiej Agency 222

Michał Gąsior, który jeszcze w ub.r. był innovation directorem w Havas Worldwide Warsaw, obecnie pracuje w katarskiej agencji reklamowej Agency 222 - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Gąsior pod koniec ub.r. objął funkcję digital directora w Agency 222 w Katarze. Agencja ta zajmuje się zarówno reklamą, jak i brandingiem, public relations i badaniami.

Michał Gąsior w branży reklamowej pracuje od kilku lat. Był związany m.in. z domem mediowym MediaCom Warszawa i agencją reklamową Lowe, w której pełnił funkcję senior digital strategist. Pracował w niej dla takich marek, jak ING Bank, Tic Tac, Chipita, Pernod-Ricard, Wyborowa, NASK, Ibuprom, US Pharmacia, 7 Days, Bake Rolls, PKN Orlen, Ferrero, Warta, Knorr, Gorący Kubek i Wawel.

Ostatnio, od stycznia do maja ub.r., był innovation directorem w Havas Worldwide Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji