Michał Grzeszczyk: z Google Polska do MBridge

Do zespołu agencji MBridge dołączył Michał Grzeszczyk, obejmując nowo utworzone stanowisko business strategy managera. Przeszedł z działu marketingu B2B Google Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Grzeszczyk: z Google Polska do MBridge
Michał Grzeszczyk

Michał Grzeszczyk będzie odpowiadał za strategiczne wsparcie obecnych i nowych klientów firmy oraz zarządzanie pracami działu public relations agencji.

Ostatnio Grzeszczyk pracował w Google Polska w dziale marketingu B2B, gdzie odpowiedzialny był za skalowanie narzędzia Google Moja Firma na polskim rynku. Zajmował się też promocją programu trenerów programmatic w Europie Centralnej i Wschodniej.

Poprzednio jako business strategy specialist w iProspect Polska odpowiadał za działania strategiczne w zakresie atrybucji, dobierania kanałów mediowych, estymacji wyników, optymalizacji ścieżki konwersji czy optymalizacji budżetów i  narzędzi.

Jest absolwentem e-biznesu ze specjalnością online marketing na SGH w Warszawie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech