Kaliński będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji i poszerzanie portfolio klientów zainteresowanych danymi oraz ich wykorzystaniem w biznesie.
Do jego obowiązków będzie należało przede wszystkim analizowanie potrzeb biznesowych nowych klientów oraz proponowanie rozwiązań odpowiadających na te potrzeby, na podstawie produktów analitycznych, badawczych, business intelligence, data & martech strategy, webanalityki oraz adops, oferowanych przez Yotta.
Kaliński będzie pełnił także funkcję SPOC (single point of contact) Yotta i odpowiadał za kontakt z klientami agencji spoza Publicis Groupe.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/publicis-groupe-agencja-yotta-anna-sakowicz-szefowa ##
Kaliński pracował w TVP, Bauerze
Michał Kaliński przed dołączeniem do grupy Publicis pracował w Clear Channel Polska, gdzie jako dyrektor sprzedaży, odpowiadał za wyniki finansowe i jednocześnie przeprowadził restrukturyzację procesów sprzedażowych – nowa struktura działu sprzedaży, budowa nowy kompetencji, wdrożenie do sprzedaży nowych produktów na rynku OOH.

Ma wieloletnie doświadczenie związane rozwojem biznesu i sprzedażą. Od ponad dwudziestu lat aktywny zawodowo na rynku mediów i reklamy. W Telewizji Polskiej jako dyrektor sprzedaży z prowadził negocjacje budżetów telewizyjnych z domami mediowymi, wprowadzał nowe produkty oraz rozwiązania, związane z zakupem czasu komercyjnego w telewizji.
Następnie w Grupie Bauer Media (dyrektor ds. negocjacji korporacyjnych) odpowiadał za wykorzystanie potencjału trzech firm (RMF FM, Wydawnictwo Bauer, Interia.pl) – budował negocjacje z domami mediowymi w oparciu o synergię trzech mediów – internetu, radia i prasy oraz odpowiadał ze sprzedaż cross mediową w ramach Grupy Bauer.











