Wydawnictwo Bauer od początku grudnia wprowadzi zmiany w sprzedaży swojej korporacyjnej oferty multimedialnej.
Za prowadzenie działań sprzedażowych crossmedialnych grupy będzie odpowiadać Tomasz Ramza, szef negocjacji korporacyjnych. Tak jak dotychczas, będzie również pełnić funkcję dyrektora generalnego działu sprzedaży Grupy RMF. Do jego głównych zadań należy m.in. prowadzenie polityki sprzedaży oraz negocjacje z domami mediowymi.
Z kolei za pakiety i oferty crossmediowe będzie odpowiadać biuro reklamy Wydawnictwa Bauer. Zarządza nim Izabela Sarnecka, dyrektor biura reklamy.
Jak podano w komunikacie "w związku z procesem restrukturyzacji w firmie" z Grupy Bauer odchodzi Michał Kaliński, który do tej pory kierował działem sprzedaży korporacyjnej.
Kaliński odchodzi po 7 latach

Wydawnictwo Bauer to największy wydawca prasowy w Polsce. Według danych ZKDP w ub.r. firma publikowała 49 tytułów prasowych (m.in. magazyny luksusowe, poradnikowe, motoryzacyjne, kulinarne i telewizyjne), których łączna sprzedaż wyniosła 238,35 mln zł, o 0,45 proc. mniej niż rok wcześniej. W ub.r. zanotowała 495 mln zł wpływów (po wzroście w skali roku o 3,1 proc.) i 119,81 mln zł zysku netto (wobec 109,03 mln zł rok wcześniej).











