Michał Maciątek wrócił do El Padre jako dyrektor operacyjny

Michał Maciątek po czterech latach powrócił do agencji reklamowej El Padre. Jako dyrektor operacyjny będzie odpowiadał bezpośrednio za kreowanie, tworzenie i zarządzanie działem kreacji agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Maciątek wrócił do El Padre jako dyrektor operacyjny
Michał Maciątek

W zakresie jego obowiązków będzie również współpraca z największymi klientami agencji i wsparcie przy realizacji kluczowych projektów.

Michał Maciątek jest związany z branżą eventową od ponad dekady. Karierę zawodową rozpoczął w Momentum (część McCann Erickson Worldgroup), skąd przeszedł do Eventlabu / EM Labu i pracował dla takich klientów jak: Play, Totalizator Sportowy, BMW, Moet&Chandon, Peugeot, Henkel, TP/Orange. Poprzednio w El Padre był zatrudniony w latach 2009-2010.

Przez ostatnie cztery lata Maciątek działał jako freelancer zajmujący się zarówno kreacją jak i produkcją wydarzeń dla takich klientów jak: PGE, H&M oraz Nutricia.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii