Michał Narkiewicz: z Red8 do Mindshare Polska

Michał Narkiewicz dołączył do zespołu domu mediowego Mindshare Polska (GroupM) obejmując stanowisko strategy managera w dziale business development. Poprzednio pracował m.in. w agencjach Brasil, K2, BBDO.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Narkiewicz: z Red8 do Mindshare Polska

Narkiewicz będzie odpowiadać m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek, planowanie komunikacji oraz moderowanie warsztatów.

Ostatnio, przez ponad rok pracował w agencji Red8 Advertising (obecnie należy do Dentsu Aegis Network Polska). Był tam senior strategy plannerem. Wcześniej przez ponad dwa lata pełnił funkcję strategy plannera w agencji BBDO Warszawa. Przedtem zaś był strategy consultantem w agencji K2 Internet. W latach 2012-2014 pracował w agencji Brasil Warsaw, m.in. jako account executive.

Zdobywał doświadczenie pracując dla takich marek, jak Dicoflor, Gerber czy Prudential.

Jest absolwentem m.in. Szkoły Głównej Handlowej i Akademii Leona Koźmiskiego w Warszawie.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"