Michał Narkiewicz: z Red8 do Mindshare Polska

Michał Narkiewicz dołączył do zespołu domu mediowego Mindshare Polska (GroupM) obejmując stanowisko strategy managera w dziale business development. Poprzednio pracował m.in. w agencjach Brasil, K2, BBDO.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Narkiewicz: z Red8 do Mindshare Polska

Narkiewicz będzie odpowiadać m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek, planowanie komunikacji oraz moderowanie warsztatów.

Ostatnio, przez ponad rok pracował w agencji Red8 Advertising (obecnie należy do Dentsu Aegis Network Polska). Był tam senior strategy plannerem. Wcześniej przez ponad dwa lata pełnił funkcję strategy plannera w agencji BBDO Warszawa. Przedtem zaś był strategy consultantem w agencji K2 Internet. W latach 2012-2014 pracował w agencji Brasil Warsaw, m.in. jako account executive.

Zdobywał doświadczenie pracując dla takich marek, jak Dicoflor, Gerber czy Prudential.

Jest absolwentem m.in. Szkoły Głównej Handlowej i Akademii Leona Koźmiskiego w Warszawie.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"