W ramach współpracy wizerunek Michała Pola będzie wykorzystywany w komunikacji marketingowej eToto. Ponadto Pol ma przygotowywać teksty i materiały wideo o piłce nożnej, które będą publikowane w serwisie eToto.pl, oraz promować firmę w mediach społecznościowych.
Michał Pol jest jednym z najpopularniejszych polskich dziennikarzy na Twitterze - jego profil ma 472 tys. obserwujących. Natomiast jego fanpage facebookowy śledzi 11,4 tys. użytkowników.
Na początku br. Zakłady Bukmacherskie eToto zaczęły podobną współpracę z dziennikarzami sportowymi Telewizji Polsat Mateuszem Borkiem i Romanem Kołtoniem oraz ekspertem piłkarskim tego nadawcy Tomaszem Hajto.

Poprzednio, od marca ub.r. Michał Pol promował firmę bukmacherską Fortuna.
Pol od pięciu lat jest związany z Grupą Onet-RAS Polska. Początkowo pełnił funkcję dyrektora treści sportowych, jesienią 2013 roku został redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego” i newsroomu sportowego Grupy Onet-RASP, a w czerwcu ub.r. objął funkcję dyrektora zarządzającego pionem sportowym firmy (na stanowisku naczelnego „Przeglądu Sportowego” zastąpił go Przemysław Rudzki). Pol nadal pisze felietony w „PS” i prowadzi niektóre programy wideo Onetu, m.in. „Misję futbol”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tajemnice-mundialu-z-polem-rudzkim-i-szczeplkiem-we-wspolnym-programie-history-i-onetu,7171456460416641a ##
Jesienią ub.r. Michał Pol wziął udział w akcji społecznej „Lubię ludzi” Szlachetnej Paczki.










