Michał Pol ze sportowcami, blogerami i youtuberami w akcji „Lubię ludzi” Szlachetnej Paczki (wideo)

Stowarzyszenie Wiosna, organizator akcji charytatywnej Szlachetna Paczka, rozpoczęło kampanię społeczną „Lubię ludzi”. Jednym z jej głównych ambasadorów jest Michał Pol, dyrektor pionu sportowego Grupy Onet-RAS Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem akcji „Lubię ludzi” jest próba zjednoczenia i zmniejszenia podziałów między Polakami poprzez zachęcenie ich do okazywania sobie sympatii.

Głównymi ambasadorami kampanii są siatkarz Karol Kłos, piłkarz Wojciech Szczęsny, uprawiająca kolarstwo Maja Włoszczowska, lekkoatleta Tomasz Majewski, dziennikarz sportowy Michał Pol (od niedawna dyrektor zarządzający pionu sportowego Grupy Onet-RAS Polska), youtuberzy Arlena Witt, Daniel Rusin i Paulina Mikuła oraz bloger Konrad Kruczkowski.

W ramach kampanii uruchomiono osobną zakładkę w serwisie Szlachetnapaczka.pl, na której można poprzeć manifest akcji, kupić związane z nią gadżety (opaskę, koszulkę, torbę, notes) oraz przekazać pieniądze na rzecz Szlachetnej Paczki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji