Michał Radziejewski: z Wirtualnej Polski do Httpool Polska

Do zespołu agencji marketingowej Httpool Polska dołączył Michał Radziejewski obejmując stanowisko client solution managera. Wcześniej pracował w Alior Banku i Wirtualnej Polsce.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Radziejewski: z Wirtualnej Polski do Httpool Polska
Michał Radziejewski

Radziejewski dołącza do teamu obsługującego platformę Twitter. Będzie odpowiedzialny za obsługę i optymalizację kampanii klientów w Polsce, jak i tych planujących kampanie na Twitterze na wielu rynkach jednocześnie. Do Httpool Polska przechodzi bezpośrednio z Grupy Wirtualna Polska.

- Cieszę się, że Michał Radziejewski wzmocnił naszą firmę i dołączył do zespołu dedykowanego Twitterowi, szczególnie z uwagi na jego szerokie doświadczenie, zarówno w obsłudze kampanii wizerunkowych, jak optymalizacji kampanii perfomence’owych - komentuje Justyna Duszyńska, CEO w Httpool Polska.

Michał Radziejewski karierę zawodową rozpoczynał w 2013 roku, w Alior Banku, na stanowisku starszy bankier klienta. Od 2017 r. pracował w Grupie Wirtualna Polska, początkowo jako account manager sieci Business Click, ostatnio – od wiosny 2020 r. – jako senior LinkedIn campaigns specialist.

Jest absolwentem krakowskiej Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera (kierunek: International Relations and Affairs).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach