Michał Wolniak w VML Poland będzie przeprowadzać klientów przez transformację digitalową

Michał Wolniak w VML Poland obejmuje nowe stanowisko head of advisory. W agencji pełnił ostatnio funkcję szefa strategii.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Wolniak w VML Poland będzie przeprowadzać klientów przez transformację digitalową
Michał Wolniak

Wolniak zajmie się transformacją cyfrową biznesu klientów. Jego zespół pracować będzie nad wykorzystywaniem rozwiązań z zakresu marketing intelligence, business inteligence. Celem działań będzie opracowanie i wdrażanie nowych narzędzi biznesowych w organizacjach klientów.

- Wraz z rozwojem grupy i rozrostem naszych kompetencji dostrzegliśmy potrzebę bardziej dojrzałego doradztwa biznesowego. Planowanie strategiczne według metodyki connected consumer experience zdecydowanie wychodzi poza pole czysto komunikacyjne. VML idzie dużo dalej: budujemy dla klientów nowe strumienie przychodów z kanałów cyfrowych - komentuje Michał Wolniak.

Przez ostatnie 10 lat Wolniak pełnił w VML funkcję chief strategy officera. Na początku minionego tygodnia stanowisko to przejął Paweł Loedl.

Zmiany w VML Poland

W ostatnich dniach w agencji VML doszło do kilku roszad na najwyższym szczeblu menadżerskim. Z firmą po 10 latach pożegnała się Agnieszka Grzymkowska, client service director. Jej obowiązki przejął Michał Banaszewski, awansując na stanowisko chief business officera. Będzie zarządzać zespołem 40 account managerów i 7 account directorów. Z firmą związany jest od 2013 roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały