Kampania przypomina czeskim kierowcom o konieczności regularnej kontroli ciśnienia w oponach. Wszystkie reklamy zawierają element „pozytywnego” śladu bieżnika i w ten sposób nawiązują do hasła akcji „Zanechávejte dobrou stopu!” („Zostawiaj dobre ślady!”). Ma ono zwracać uwagę na problem nierównomiernego zużycia opony w przypadku jazdy z niewłaściwym ciśnieniem. Na stronie tlakpodkontrolou.michelin.cz znajduje się sekcja edukacyjna z poradami Michelin oraz konkursowa z quizem sprawdzającym wiedzę kierowców. Dodatkowo do udziału w kampanii został zaproszony znany czeski kierowca rajdowy Tomáš Enge.
Jest to adaptacja akcji pod hasłem „Ciśnienie pod kontrolą”, przeprowadzonej w Polsce w sierpniu i wrześniu ub.r. Koncern Michelin zdecydował się przenieść jej koncepcję na czeski rynek ze względu na jej bardzo dobre wyniki.

Za koordynację wszystkich działań i komunikację odpowiada polski zespół Weber Shandwick, a za adaptację kreacji reklamowych i strony internetowej - agencja McCann & MRM (obie agencje należą do sieci McCann).











