Akcja "Złota Liga IT" promuje firmy dystrybuujące produkowaneprzez ten koncern oprogramowanie w oparciu o licencje grupowe Open,Open Value i Open Value Subscription. W ramach kampanii przez półroku co miesiąc sporządzane będą na podstawie danych handlowychtrzy rankingi takich dystrybutorów w kategoriach: najwyższa wartośćsprzedaży, dynamika sprzedaży i wyjątkowa przedsiębiorczość. Każdyz sześciu etapów programu oraz poszczególne klasyfikacje zostałyprzygotowane tak, by wszystkie podmioty o zróżnicowanej wielkości ikompetencji miały możliwość wystartowania i zmierzenia się zkonkurencją.
Nadrzędnym celem "Złotej Lidze IT" jest promocjawspółpracujących z Microsoftem firm, które w innowacyjny sposóbdostarczają k wartościowe rozwiązania na bazie technologii tegokoncernu. - Premiujemy pasję, z jaką budują oni rynek IT, ichwysokie kwalifikacje, kompetencje, wiedzę i doświadczeniepozwalające na podejmowanie trafnych decyzji - komentuje KamilStawicki z polskiego oddziału Microsoft. Dziesięciu dystrybutorównajwyżej punktowanych w każdej z trzech kategorii otrzyma każdegomiesiąca tytuł Lidera oznaczający dostęp do nowych rynków,dodatkowe kontakty biznesowe oraz wzrost wartości kompetencjimanagementu i pracowników.












