Microsoft dzieli medialny budżet między Starcom MediaVest i Universal McCann

Microsoft podzielił obowiązki w zakresie swojego budżetu medialnego pomiędzy domy mediowe Starcom MediaVest (Publicis Groupe) i Univeral McCann (Interpublic Group).

km
km
Udostępnij artykuł:

Starcom MediaVest będzie odpowiedzialny za strategię, planowanie i zakup mediów w USA i Kanadzie, a Universal McCann zajmie się planowaniem i zakupem mediów na 35 rynkach poza Ameryką Północną.

Dotychczas Universal McCann prawie w całości (poza Brazylią i Chinami) odpowiadał za medialny budżet Microsoftu, którego wartość szacuje się na 1 miliard dolarów.

Około 60 proc. swojego budżetu reklamowego koncern z Redmond wydaje w Ameryce Północnej, a około 40 proc. na rynkach zagranicznych.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"