Debiutowi kontrolera towarzyszyć będzie 17 dedykowanych dla niego gier:
KinectAdventures (Good Science Studio/Microsoft Game Studios) Kinectimals (Frontier Developments Ltd./Microsoft Game Studios) Game Party: In Motion (Warner Bros. Interactive Entertainment) Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1 The Videogame (Electronic Arts/EA Bright Light) Your Shape: Fitness Evolved (Ubisoft) Dance Central (MTV Games/Harmonix) The Biggest Loser Ultimate Workout DanceMasters (Konami) EA Sports Active 2 (EA Sports) Zumba Fitness (Majesco) Kinect Sports (Rare/Microsoft Game Studios) MotionSports (Ubisoft) Deca Sports Freedom (Hudson Entertainment) Kinect Joy Ride (Big Park/Microsoft Game Studios) Adrenalin Misfits (Konami) Fighters Uncaged (Ubisoft) Sonic Free Riders (Sega)
Jednocześnie Microsoft ogłosił, że w tym tygodniu uruchamia globalną kampanię reklamową promującą Kinect. Według gazety 'New York Post', firma przeznaczy 500 milionów dolarów na akcję, która obejmie m.in. telewizję, prasę, internet, eventy, billboardy, a także promocje na puszkach Pepsi oraz opakowaniach płatków i przekąsek Kellogg's.











