Microsoft reklamuje pakiet Office wśród polskich firm

Rozpoczęła się kampania reklamowa oprogramowania Microsoft Office Standard skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Digital i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania licencji grupowych dla firm na oprogramowanie Microsoft Office Standard jest prowadzona pod hasłem „Pomóż swoim pracownikom zmierzyć się nawet z największym wyzwaniem”. Koncepcja akcji opiera się za założeniu, że pracownicy małych i średnich firm muszą się mierzyć z różnorodnymi zadaniami. Dlatego w akcji pokazywany jest biurowy świat, w którym pracownicy są zbyt mali, by poradzić sobie z postawionymi przed nimi wyzwaniami, ale na szczęście z pomocą przychodzi im pakiet Office.

grafika

W ramach akcji uruchomiono serwis calebiuro.pl, w którym dostępne są szczegółowe informacje o pakiecie Office Standard oraz trzy animowane filmiki w zabawny sposób pokazujące jego zalety, m. in. aplikacje Business Contact Manager oraz Publisher. 

grafika

Kampania obejmuje też reklamy na portalach adresowanych do przedsiębiorców oraz działania sprzedażowe prowadzone przez partnerów handlowych Microsoftu. Akcja jest zaplanowana do maja przyszłego roku. 

grafika

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Digital, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu