Microsoft rzuca wyzwanie wyszukiwarce Google. "Bing działa lepiej"

Dzięki kampanii promocyjnej "Bing It On" Microsoft chce udowodnić, że wyszukiwarka Bing działa lepiej niż ta od Google.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Microsoft zachęca internautów by wzięli udział w teście na stronie Bing It On. W umieszczonym tam oknie wyszukiwania wpisuje się kolejno pięć różnych haseł. Za każdym razem pojawiają się dwie strony z wynikami, ale uczestnik zabawy nie wie, które pochodzą z Google a które z Bing. Internauta ma wskazać skuteczniejsza wyszukiwarkę lub uznać je za równe sobie. Wyniki można później opublikować w serwisach społecznościowych.

Microsoft twierdzi, że według zleconych przez niego badań aż dwukrotnie więcej osób preferuje wyniki wyszukiwania proponowane przez Bing.

grafika

Akcja Bing It On sięga jednak dalej niż internet. Reklamy wyszukiwarki Microsoftu pojawią się także w amerykańskiej telewizji – począwszy od spotu w przerwie transmisji z MTV Music Awards.

W sierpniu Microsoft zapowiedział nową wersję Bing, która pojawi się jako aplikacja w Windows 8 (więcej na ten temat).

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele