Jak donosi powołując się na swoje źródła The Wall StreetJournal, gdyby taka inwestycja została zrealizowana, wartośćFacebook mogłaby osiągnąć poziom 10 lub więcej miliardówdolarów.
Według doniesień, Microsoft za wspomniane 5 procent udziałówgotów jest zapłacić od 300 do 500 milionów dolarów. Inwestycją wFacebook ponoć zainteresowane jest również Google. Przedstawicielewspomnianych firm odmówiły komentarza w tej sprawie.
Facebook współpracuje już z koncernem z Redmond na innym polu.Microsoft jest wyłącznym dostawcą banerów reklamowych i linkówsponsorowanych w serwisie Marka Zuckerberga.
Facebook w szybkim tempie goni najpopularniejszy serwisspołecznościowy na świecie, jakim jest MySpace. Od maja bieżącegoroku liczba członków tej społeczności zwiększyła się o 63 procent:z 24 do 39 milionów. Droga jednak wciąż daleka, jako że MySpace maponad 200 milionów zarejestrowanych użytkowników.

źródło: WSJ.com











