W marcu 2007 r. większość tytułów w segmencie luksusowych miesięczników kobiecych poprawiło sprzedaż - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtulnemedia.pl. Liderem był miesięcznik "Joy" (Hearst Marquard Publishing), który sprzedał się w nakładzie 258 455 egz. (na rynku od kwietnia 2006).
Na drugie miejsce spadł - ze sprzedażą 236 568 egz. - "Twój Styl" (Bauer). W analogicznym okresie 2006 r. sprzedaż tego miesięcznika była o prawie dziesięć tysięcy egzemplarzy większa (246 055 egz.).
Na podium uplasował się także shoppingowy "Avanti" (Agora) - sprzedaż wyniosła 178 839 egz. (166 473 egz. w marcu 2006).
marzec20072006ZKDPSprzedaż ogółemJoy258455-Twój Styl236568246055Avanti178839166473Cosmopolitan123286112899Glamour109867155073Pani9264474420Zwierciadło8763769707Elle7956589967Uroda5643451997Shape5263642160Sukces4261738147

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy spadek sprzedaży odnotował miesięcznik "Pani", spory wzrost "Shape".
2007marzeclutyZKDPSprzedaż ogółemJoy258455241984Twój Styl236568254183Avanti178839134004Cosmopolitan123286129644Glamour109867122390Pani92644129802Zwierciadło8763760187Elle7956582099Uroda5643455453Shape5263626225Sukces4261740835
Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:











